PERHATIAN : Sebentar Lagi Anda Akan Didedahkan Dengan Teknik-Teknik Manipulasi Pajakan Emas Yang Sebenar....

Masih Tercari-Cari Cara Sebenar Nak Buat UNTUNG Dengan Pajakan Emas?

Ketahui 8 Teknik Buat Duit Melalui Sistem Pajak Gadai Islam Ar-Rahnu...

 

Sekiranya Anda Fikir Membuat Pajakan Emas Hanya Untuk Dapatkan Duit Ketika Anda Sedang 'Sesak', Mungkin Anda Perlu Fikirkannya Sekali Lagi! Ini Kerana Segala RAHSIA & Teknik Manipulasi Pajakan Emas, Satu Persatu Akan Saya Bongkarkan Di Bawah Sekarang Juga...

 

Daripada : Khairulnahar a.k.a Thinkerich

Penulis Ebook Kewangan #1 Malaysia
www.
KewanganPeribadi.com

Perkara : Bagaimana Membuat Pajakan Emas Yang Menguntungkan?

Salam sahabat dan pelabur yang bijaksana! Sebelum boleh saya bocorkan RAHSIA bagaimana para pelabur emas menjana keuntungan BERLIPAT KALI GANDA hanya dengan memajak emas yang ada di tangan mereka, saya ingin bertanyakan anda soalan cepu EMAS.

Sila Check Kotak Di Sebelah Kanan ...

Saya Nak!

Mahukah anda tahu teknik-teknik pajakan emas di mana anda tak perlu keluarkan modal yang besar untuk menuai hasilnya? Nak tak?

Atau bagaimana kalau saya katakan anda boleh mendapat UNTUNG 'Atas Angin' dengan hanya membuat proses pajakan ini. Nak tak?

Dan bagaimana kalau saya tawarkan anda 'beberapa' teknik SULIT untuk memanipulasi Emas yang anda pajak bagi mengelakkannya daripada dilelong! Nak tak?

Al-hamdulillah... saya gembira anda bersetuju dengan semua soalan saringan tadi.

Jika anda sedang mencari satu bentuk panduan teknik pajakan emas atau lebih popular dengan nama 'Rempit Emas', di kalangan pelabur emas di luar sana, saya boleh katakan...

Pencarian anda berakhir di sini..

Ya, ianya berakhir di sini! Kerana segalanya tentang asas dan teknik 'advance' untuk anda mula membuat untung dengan pajakan emas akan didedahkan di sini!

Anda mungkin tidak percaya dengan apa yang akan saya dedahkan melalui panduan ini. Kenapa?

Ini kerana bukan satu bukan dua, bahkan 8 teknik dibongkarkan untuk anda. Yang lebih menariknya anda masih boleh buat untung walaupun anda tak mampu nak tebus balik emas yang anda pajak!

Baiklah anda sudah teruja nak tahu selanjutnya bukan?

Sebelum saya bocorkan keajaiban teknik sulit pajakan emas ini satu persatu, saya perkenalkan diri saya kepada anda dahulu. Siapakah saya sebenarnya yang bercerita dengan anda tentang pajakan emas ini...

 

Nama saya Khairulnahar Jamaluddin a.k.a Thinkerich. Saya adalah Perancang Kewangan Berdaftar, Affiliate RFP dan juga seorang Konsultan Motivasi & Kewangan.

Saya juga adalah admin bagi portal www.PemikirKaya.com. Bagi yang belum mengenali saya, saya juga merupakan seorang Internet Marketer (IM) yang aktif memasarkan produk informasi dalam niche penyelesaian masalah kewangan peribadi.

Untuk lebih mesra anda boleh tengok-tengok senarai ebook yang telah saya hasilkan sebelum ini..

Sebelum Itu Dapatkan Ebook Percuma 'Teknik Pajak Emas'

 

Dapatkan Secara Percuma Ebook Teknik Pajak Emas.

Apa Yang Perlu Anda Lakukan Cuma Memasukkan

Nama & Email Anda Di Bawah, Kemudian Klik Hantar!

 

Nama Anda :
E-Mail Anda :

 

Baiklah saya percaya tentu anda ingin tahu...

  • Macamana nak start buat pajakan emas?
  • Apakah jenis emas yang boleh dipajak?
  • Dekat mana nak pajak emas ini?
  • Alamak! harga emas turun dan naik, bila masa paling sesuai nak pajak emas ni?
  • Di mana tempat pajak emas yang murah upah simpanannya?
  • Dekat mana nak pajak emas yang boleh berikan jumlah pinjaman yang tertinggi?
  • Apakah cara RAHSIA pelabur emas yang sebenar sehingga mereka boleh untung senang-senang sahaja...cuma pajak emas sahaja dapat kemudian boleh dapat emas berganda-ganda?
  • Dan banyak lagi yang ingin anda tahu pasal pajak memajak emas ni....

Kesimpulannya banyak benda yang anda perlu tahu sebelum anda boleh memulakan pajakan emas anda.

Jika anda buat pajakan emas kat kedai pajak gadai biasa, anda tetap rugi kerana tak DAPAT nak memaksimakan pajakan emas itu sendiri.

Kita buat pajakan emas bukan setakat pajak, simpan dan dapat duit, tetapi ada rahsia dan

Teknik istimewanya yang mampu membuatkan mata anda TERBELIAK kerana terperanjat dengan jumlah keuntungan yang boleh anda perolehi!

Dan kita tak pajak emas di kedai-kedai pajak gadai biasa jika hendak buat Teknik Manipulasi Emas ini.

Kita pajak di tempat istimewa...

Kedai pajak gadai biasa, kalau nak biarkan emas anda dikikis dan semakin berkurangan...bolehlah!

 

Baiklah, saya dengar anda kata...

 

"Tolonglah! Aku Nak 'TEKNIK SULIT' Pajakan Emas, Supaya Boleh Buat Untung Berkali Ganda..."

"Tanpa Perlu SUSAH-SUSAH Cari -Cari Info Kat Internet Dan Bayar Seminar MAHAL-MAHAL..."

"Kalau Boleh Nak Cepat Dan Kalau Boleh NAK SEKARANG!"

 

Baiklah jika anda dah berkata begitu saya ada satu cara paling MUDAH!

 

Sekarang saya akan bongkarkan Rahsia Pajakan Emas yang telah saya peramkan selama ini.

Rahsia ini telah terbukti menghasilkan ribuan ringgit malah lebih lagi kepada para pelabur emas dan tidak ramai yang tahu...

Kesemua teknik dan rahsia sebenarnya telah saya kumpulkan dan padatkan menjadi satu sumber lengkap untuk panduan anda dan,

Sekaligus menyelesaikan sebarang masalah anda untuk mula membuat pajakan emas dan mula mengaut keuntungan daripada teknik manipulasi pajakan emas ini!

 

Antara yang akan anda tahu selepas ini...

  • Apakah bentuk emas yang boleh anda pajak
  • Bagaimana menggunakan duit pajakan untuk menggandakan emas anda
  • Keseluruhan konsep dan proses pajakan emas yang menguntungkan
  • Waktu sesuai untuk memajak dan menebus semula emas anda
  • Bagaimana anda masih boleh untung dan dapat duit, biarpun emas anda dilelong

 

Saya bocorkan kepada anda...

 

 

 

 

 

RAHSIA PAJAKAN EMAS AR-RAHNU

Ebook dalam format PDF

 

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.

 

"MEMBONGKAR ASPEK YANG JARANG DITERANGKAN DALAM BUKU-BUKU TEKS KEWANGAN..."

Melalui kombinasi satu ebook utama dan dua ebook sokongan, Tuan
Khairulnahar telah membongkar satu aspek kewangan yang jarang
diterangkan dalam buku-buku teks kewangan.

Sebagai contoh tahukah anda maklumat penting dalam surat pajak gadai konvensional yang bakal merugikan anda sebagai pengguna?

Kelemahan atau ketidakadilan dalam Akta Pajak Gadai 1972. Atau bagaimana membuat pembiayaan, biaya semula dan overlap loan dengan teknik pajakan Islam.

Bukan satu dua tiga, tetapi lapan teknik pajakan dihuraikan dengan perincian kiraan sekali.

Satu jadual perbandingan 7 murtahin (institusi pajak) turut disertakan. Bagaimana menggunakan satu teknik (tak silap saya teknik ketiga) untuk membersihkan rekod kurang baik dalam lapuran CCRIS anda.

Di samping itu maklumat terkini yang penting (seperti jenis emas yang
tidak diterima) turut dimuatkan dan bakal dikemaskini secara percuma untuk pembeli.

Nyata sekali penulis sudah menyediakan segala-galanya
cuma dia tidak dapat memberi emas secara percuma kepada anda untuk dicagarkan.

Panduan yang sangat saya syorkan kepada semua pemilik dan
bakal pemilik emas tidak kira ugama dan bangsa.

Sunthara Segar, RFP
Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng(Hons) UKM
Penulis Buku - buku Kewangan, Pendidik Kemahiran Kewangan dan
Fasilitator Seminar Kewangan
www.suntharasegar.com

 

 

 

 

 

"TAK PERNAH TERLINTAS DI FIKIRAN SEBELUM INI..."

Tahniah kepada saudara Thinkerich atas kejayaan membongkar rahsia-rahsia dan teknik-teknik Ar-Rahnu yang hebat dan tak pernah terlintas di fikiran sebelum ini!!


Anda akan diajar beberapa teknik pajakan dan anda boleh pilih sendiri teknik mana yang bersesuaian dengan kemampuan dan situasi semasa anda..

Istimewanya, jika anda telah mahir nanti anda juga boleh klonkan beberapa teknik sedia ada untuk disesuaikan mengikut kreativiti anda sendiri.

Perlu diingat..sebelum memulakan apa-apa jenis pelaburan sekalipun pastikan anda berilmu..kelak,anda pasti tidak akan kerugian!!!

Ikhlas,

Shamsulhuda - TGT Golden Trade

 

 

Ebook Ini Adalah Panduan Lengkap Langkah Demi Langkah Untuk Menjana Keuntungan Melalui Pajakan Emas dan Disertakan sekali Teknik Menebus Emas Yang Menguntungkan!

Penghasilan ebook ini adalah susulan daripada kejayaan ebook BEST SELLER saya iaitu:

 

 

'Akaun Emas'

'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan'

 

Dan saya berani jamin jika ebook Akaun Emas dan Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan, semua orang kata ianya ebook yang POWER...

Ebook Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu ini juga lagi KAW & POWER!

Segala teknik yang diajar adalah TEKNIK SULIT, yang dirahsiakan dan disimpan rapi oleh para pelabur emas selama ini!

Dengan panduan yang saya sediakan ini, saya yakin dan jamin anda tidak akan mengambil jalan yang salah ketika membuat pajakan emas nanti...

Bahkan, anda pasti terhindar daripada melakukan kesalahan seperti...

  • Salah Pilih Time untuk pajak & Tebus semula emas anda
  • Salah Beli jenis emas yang tak diterima untuk pajakan
  • Ditipu orang atau kedai pajak gadai
  • Tergesa-gesa dalam membuat keputusan ketika memajak emas, dan akhirnya anda rugi besar akibat terikut-ikut cakap orang...

Serta banyak lagi yang anda akan terselamat daripada melakukan kesilapan

 

"Jangan Hanya Melihat Pada Apa Yang Saya Katakan, Tetapi Lihat Apa Kata Mereka Yang Telah Memiliki Dan Membaca Ebook Ini"

 

 

Anda boleh menarik nafas lega dan berterima kasih pada saya selepas ini :-) Percayalah...

Dan saya rasa anda Wajib GRAB peluang ini sekarang juga...sebelum RAHSIA ini terus menjadi RAHSIA selamanya..

"BERUNTUNG MEREKA YANG DAPAT EBOOK INI, TERBAEK!!!"

Ini yang terdetik dihati saya selepas membaca ebook 'Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu'...

Beruntung sangat-sangat!

Banyak ilmu tentang rahsia pajak gadai yang selama ini menjadi rahsia, kini telah saya ketahui.

Terima kasih yang teramat sangat kepada Tuan Khairulnahar...

You Are The Best!!!

Azizah Hashim

 

 

 

Ya! Alang-alang saya nak senangkan anda, baik saya permudahkan terus!

Saya beri anda perkara-perkara di bawah yang amat berfaedah untuk anda...

 

Lihat FREE GIFT berharga yang saya berikan ini...

 

Bonus PERCUMA #1

RAHSIA PAJAK GADAI

Konvensional & Ar-Rahnu

Berharga RM50.00 PERCUMA

Panduan ini disediakan adalah bertujuan untuk memberikan kesedaran kepada anda tentang bagaimana sistem pajak gadai beroperasi supaya anda tidak mengalami kerugian akibat silap buat pajakan...!

 

.

Bonus PERCUMA #2

AR-RAHNU PINJAMAN TUNAI Yang Lebih Menguntungkan

Berharga RM50.00PERCUMA

Panduan ini disediakan adalah bertujuan untuk mendedahkan bagaimana memajak emas lebih menguntungkan dan menjimatkan berbanding membuat pinjaman peribadi ketika anda 'terdesak' memerlukan wang! Turut didedahkan prinsip asas berhutang yang perlu diketahui oleh setiap orang bagi mengelakkan terjerumus dalam masalah hutang yang membebankan...!

 

 

 

"BERBALOI SANGAT BELI EBOOK INI"


Sebelum ini saya hanya tahu sedikit sahaja berkenaan teknik memajak emas di Ar-Rahnu. Tetapi setelah saya membaca ebook Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu, baru saya faham dan jelas teknik sebenar untuk buat pajakan emas ini.

Rupa-rupanya ada banyak teknik yang belum saya ketahui sebelum ini. Bukan satu atau dua teknik, tetapi 8 teknik yang ditunjukkan dalam ebook ini.

Kini saya telah praktikkannya bagi membuat pajakan emas di salah satu Bank seperti yang dinyatakan dan mengaplikasikan teknik yang telah saya baca dalam ebook tersebut.

Rasa berbaloi sangat membeli ebook tersebut, sebab ada ilmu yang boleh dipraktikkan dalam sistem pajak gadai ni.

Terima kasih Tuan Khairulnahar Thinkerich

Suhardy Lawpak
www.gsr2u.com.my/mylifeskill


 

 

 

Khairulnahar! Saya Dah Tak Sabar Nak Tahu Segala Teknik Pajakan Emas & Menjana Kekayaan Darinya.

Sila Tunjukkan Saya Cara Memilikinya!

 

Terus-terang saya katakan ilmu yang bakal anda dapat ini bakal merubah cara anda melabur emas anda!

Jadi saya tanya anda, "Berapakah yang sanggup anda bayar jika saya dah menyediakan dan mendedahkan panduan yang boleh membantu anda daripada mengalami kerugian?"

Saya rasa anda pun tahu tiada harga yang mampu menyainginya. Tetapi sebagai balasan dengan segala kerja dan usaha yang saya lakukan untuk kemudahan anda ini, maka saya tawarkan dengan harga yang istimewa khas untuk hari ini sahaja...

 

SIAPA CEPAT DIA DAPAT!

 

RM180.00

 

 

RM100.00

 

 

RM50.00 

 

Ya, hanya RM50.00 Terhad Untuk Hari Ini Sahaja. Jika Tidak, Anda Perlu Buat Bayaran harga lebih MAHAL untuk dapatkan Ebook Rahsia Pajakan Emas Ar Rahnu ini.

 

Tawaran istimewa ini akan tamat dan tiada peluang kali kedua sebaik sahaja anda melangkah pergi dari laman web ini.


Ok saya faham mengapa anda berkerut dahi sekarang...

Untuk menghilangkan rasa takut anda jika ebook saya ini hanyalah mengandungi maklumat-maklumat biasa sahaja dan bukannya TEKNIK MANIPULASI PAJAKAN EMAS sangat pun, saya sedia tanggung risiko kerugian bagi pihak anda... Ini janji saya!

 

Jaminan 30 Hari Wang *
Dikembalikan Sekiranya Anda 

Tidak Berpuas Hati
! 

 

Yup! anda boleh mintak balik setiap sen duit anda dari saya jika anda tidak berpuashati dengan ebook ini. * Dan berita baiknya anda boleh simpan terus free gift dan ebook yang telah saya berikan. No problem... Ini bukti ebook saya ini amatlah berkualiti dan bagus!

Anda boleh lihat dan baca sendiri komen & testimoni para pembaca ebook saya sebelum ini - 'Rahsia Pelaburan Emas Yang Menguntungkan' melalui link berikut :

Lagi Komen Pembaca --- >>> KLIK DI SINI

 

Ya! Saya ingin memiliki ebook Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu Ini Sekarang Juga. Saya juga faham dengan segala terma dan syarat dan menerima hadiah free gift juga jaminan pulangan wang yang diberikan.


Pembelian Dijamin Selamat Dengan Secure Server

 

Ini adalah peluang anda. Jika anda masih berlengah lagi dan membuang masa tanpa mahu merebut peluang ini sekarang, saya tak tahu nak cakap apa lagi. Cuma anda boleh renungkanlah pepatah orang dulu-dulu yang berbunyi...

"Masa Itu Emas"

Dan makin lama anda membazirkan masa anda dengan tidak mendapatkan ebook Rahsia Pajakan Emas Ar Rahnu ini SEKARANG, maka lebih rugilah anda seperti nilai emas yang semakin mahal...

Yang Benar,

(Khairulnahar Jamaluddin a.k.a Thinkerich) ,Affiliate Registered Financial Planner, Perunding Kewangan dan Motivasi, Penulis Ebook & Buku, Usahawan Internet, Blogger Motivasi Kekayaan, Kewangan & Peribadi
www.PemikirKaya.com

 

P.S:Tindakan SEGERA anda kali ini bakal memberi keuntungan & PENJIMATAN berganda. Jangan ragu-ragu lagi untuk memiliki ebook hebat ini . Tempah Sekarang!

P.P.S: Dan apa yang anda pelajari dari ebook ini adalah 100% berkaitan dengan teknik pajakan emas yang sebenar. Beli Sekarang!

 

"WAJIB TAHU : 8 TEKNIK MANIPULASI EMAS AR-RAHNU!"

Pelaburan logam terutamanya emas dengan cara pajak gadai memerlukan ilmu. Tak boleh main redah sahaja. Ini penting terutamanya bila memperkatakan mengenai Pajak Gadai jenis Islamik.

Tidak hairan jika ramai yang menanggung hutang dan kerugian kerana kurang ilmu dalam pajak gadai emas ini. Perlu juga diperhatikan apakah jenis serta bentuk emas yang diterima pakai dalam Pajakan Emas Ar Rahnu.

Memanglah dalam setiap jenis pelaburan, ada risiko yang perlu dihadapi. Syukurlah, dengan terbitnya panduan Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu ini, kita akan dapat meminimakan risiko kerugian.

Dengan panduan ini, anda sudah boleh memulakan pelaburan emas melalui pajak gadai sekarang. Cuba saja mana teknik yang anda ingin gunakan, tapi ingat, haruslah sesuai dengan kemampuan kewangan yang anda ada.

Salam kejayaan selalu,

Warnnie Musah a.k.a Bluedianthus
http://www.Bluedianthus.com

 

Tempah Sekarang

 

* JAMINAN PULANGAN WANG 30 HARI

Dengan setiap pembelian Pakej E-Book “Rahsia Pajakan Emas Ar-Rahnu” ini, anda akan dilindungi dengan JAMINAN PULANGAN WANG 100% selama 30 hari dari tarikh pembelian anda jika anda tidak berpuas hati dan mendapati yang ebook ini tidak langsung memberikan sebarang ilmu dan manfaat kepada anda. Kami akan memulangkan semula wang anda, dan anda boleh menyimpan ebook ini dan kesemua bonus yang telah anda terima. Sila ambil maklum, jaminan ini hanya terpakai jika anda telah berusaha bersungguh-sungguh membaca, memahami dan mempraktikkan apa yang disampaikan melalui panduan ini. Ebook ini adalah sebuah panduan dan tiada jaminan ianya akan memberikan hasil yang sama kepada setiap pembaca. Namun begitu, apa yang kami dapat katakan, anda pasti akan berpuashati dengan isi kandungan ebook ini!